Heropstart SLAC/Conservatorium

13 mei 2020

Beste leerling,
Beste ouder,

Hoe gaat het met jullie?

We beseffen dat het volgen van onderwijs op afstand in ons conservatorium niet vanzelfsprekend is. Zeker niet met alle andere bordjes die we in deze corona-tijden in de lucht moeten houden. Maar jullie doen dit geweldig, samen met de leerkrachten. We willen jullie dan ook hartelijk danken voor jullie inzet en enthousiasme.

We hebben gisteren van de Vlaamse Overheid richtlijnen en adviezen gekregen over de heropstart van het deeltijds kunstonderwijs. De minister van Onderwijs heeft in de pers aangekondigd dat hierbij in 3 fases zal gewerkt. SLAC/Conservatorium en schoolbestuur stad Leuven analyseren de komende dagen samen dit draaiboek en bereiden de lokale aanpak fase per fase voor.

Samen vormen we een sterke SLAC-community in Leuven. We missen jullie, en we kijken er erg naar uit om weer met jullie samen te werken.

We wensen jullie en jullie familie een goede gezondheid toe. Hopelijk vinden jullie ook nu genot en rust in muziek, woord en dans.

Hartelijke groeten,

Cathérine Legaey, directeur SLAC/Conservatorium
Denise Vandevoort, schepen van cultuur, toerisme, evenementen, deeltijds kunstonderwijs en senioren