Anant wint Durletprijs

Anant Van den Berg studeerde vorig schooljaar af aan SLAC/Conservatorium in de pianoklas van Marijke Oers met 98%. In de halve finales van de Cantabile wedstrijd voor piano 2016 werd hij laureaat en kreeg hij de Durletprijs voor de beste uitvoering van het opgelegde werk van Emmanuel Durlet: De afgod met de narrenglimlach. Anant zal binnenkort ook meedingen in het Concours de Liège.

Steven Kleeven en Gabriela Kühlke, ook uit de klas van Marijke Oers, werden laureaat-finalist in de Cantabile wedstijd, respectievelijk in de lagere (tot 12 jaar) en middelbare (tot 15 jaar) graad. De finale gaat door op 17 april om 14u in de Singel te Antwerpen.

Video's:
Embedded thumbnail for Anant wint Durletprijs