Art of Sound #8 - NATURE Edition

vrijdag, 20 januari, 2023 - 20:00
vrijdag, 20 januari, 2023 - 21:00
Minnepoort

Na enkele donkere corona jaren komt Art of Sound dit schooljaar terug met een gloednieuwe editie. Ook deze keer wordt er massaal geëxperimenteerd met technologische vernieuwingen en frisse vormen van beeld- en geluidscreatie. In het voorbereidingsproces zagen tal van nieuwe instrumenten en nieuwe composities het levenslicht, die tijdens het concert dan ook hun vuurdoop zullen beleven. Voor deze editie werd het creatief atelier versterkt door de klas hedendaagse dans van Kato Mergan en het beeldatelier van Leentje Vanharen.

En de natuur? Die is nooit veraf...

Tickets:

Prijs: 7,50 euro / 5 euro voor leden Artrium
Lidkaarten en tickets zijn te koop op het secretariaat van de hoofdafdeling, aan de kassa of via tickets.conservatorium@leuven.be.