Opendeurdag 2024

Conservatorium Leuven

Dirk Boutslaan 60-62

10u00-16u00

Onze opendeurdag biedt een veelheid aan activiteiten die ontworpen zijn om jong en oud te betrekken en te inspireren. Woon boeiende concerten bij waar je het talent van onze studenten uit de eerste hand kunt zien. Doe mee aan interactieve workshops, waar je verschillende instrumenten kunt proberen, acteertechnieken kunt verkennen of de vrijheid van dans kunt omarmen. Open lessen bieden een unieke kans om de training en toewijding van toekomstige professionals in de podiumkunsten te observeren.

Ben je klaar om ondergedompeld te worden in een wereld van muziek, woord en dans aan het Conservatorium van Leuven? Zet dan zaterdag 27 april alvast in je agenda en maak je klaar om te proeven van ons uitgebreid aanbod!