Met je UiTPAS naar SLAC/Conservatorium

Op 28 januari werd de Leuvense UiTPAS gelanceerd. Ook bij SLAC/Conservatorium kan je vanaf nu met deze pas terecht op de grotere evenementen en optredens van de school. In onze kalender kan je daarbij dit logo vinden:

De UiTPAS is een kaart - ter grootte van de elektronische identiteitskaart - waarmee iedereen die in Leuven uitgaat, punten spaart. Sport, cultuur of een activiteit voor jongeren … maakt niet uit. Telkens je present bent bij één van de vele partners, spaar je een punt. Dat doe je door je kaart tegen een UiTPASzuil te houden, of, je kaart te laten scannen door een medewerker. De gespaarde punten kan je dan weer inruilen voor mooie voordelen. Wie meer participeert, haalt dus meer voordeel uit zijn vrije tijd.

Voor de UiTPAS betaal je eenmalig 5 euro, ben je jonger dan 26 slechts 2 euro.

Meer info